Inilah Para Dajjal yang ada di Bumi Pada Saat Ini

hornyberat.blogspot.com - Inilah Para Dajjal yang ada di Bumi Pada Saat Ini
Dari maklumat yang aku dapat selama mengkaji tentang luciferian (penyembah syaitan) dan sistem kehidupan yang mereka wujudkan (sekularisme), dapatlah disimpulkan bahwa Dajjal itu adalah mereka sendiri.. SISTEM kehidupan yang dicipta oleh penyembah syaitan. (freemason,Illuminati,bohemian dan seangkatan) 

Seperti hadith Rasullulah yang telah disyarahkan oleh ulama’ yang menerangkan tentang 4 peringkat pemerintahan Dajjal. 

 

Sabda Rasulullah SAW: ”Dajjal Akan Berada Dibumi Dalam 40 hari, 1 hari seperti Setahun,1 Hari Seperti Sebulan,1 hari Seperti Seminggu, 1 Hari Seperti Hari-Hari Kalian” 

1. sehari 1tahun (British Markas Besarnya > 900m – 1900m = 1000 tahun) 

2. sehari 1Bulan( Amerika Markas Besarnya > 1917 – 2000 = 83 tahun) 

3. sehari 1Minggu (Israel Markas Besarnyal > 2001 -2021~2023 = 21 tahun lebih) 

4. sehari hari-hari biasa, dajjal Menyelesaikan Misi Pertama..

Menurut Saya Dajjal Adalah Suatu Sistem Sekarang Kita Ini !! 

Pemerintahan Penuh Dengan FITNAH & KEBOHONGAN !! 

(1 hari di akhirat bersamaan 1000 tahun di dunia. maka di bagi mengikut nisbah itu. 1000/1=1000, 1000/12(setahun)=83, 83/4(sebulan)=2o tahun lebih)

hornyberat.blogspot.com - Inilah Para Dajjal yang ada di Bumi Pada Saat Ini 

hornyberat.blogspot.com - Inilah Para Dajjal yang ada di Bumi Pada Saat Ini 

Dari zaman british juga, mereka telah menjajah seluruh dunia untuk menyebarkan ajaran dan dakwah mereka yakni sekularisme. Mereka telah meninggalkan ajaran itu untuk dipraktikkan oleh semua manusia. Menjadikannya satu sistem kehidupan yang standar. 

Itulah misinya. Mengasingkan agama dari politik dan kehidupan. Seterusnya menghapuskan ajaran agama Islam. Menjauhkan manusia dari tuhan dan membawa persepsi agama itu hanyalah ritual semata-mata. 

Sistem yang mengajar manusia untuk mengejar dunia sepenuhnya. menyamakan semua manusia dengan standar kehidupan yang dicipta.

hornyberat.blogspot.com - Inilah Para Dajjal yang ada di Bumi Pada Saat Ini 

(seperti yang tertulis pada logonya ‘novus ordo seclorum’ yang bermaksud ‘ sekular baru dunia’.) 

Dajjal kini sudah sampai ke peringkat yang ke-3 yakni sehari umpama sebulan. Misinya untuk peringkat ini adalah mempertahankan Negara Israel dari ancaman pihak lain khususnya negara-negara di sekelilingnya. Maka Afghanistan, 

Iraq diserang. Untuk memastikan Israel (holy land) selamat. Karena di situlah tempat pentakbiran yang terakhir mereka apabila misi mereka mengawal dunia tercapai dan terlaksana seperti yang dirancangkan (mereka akan merobohkan Masjidil Aqsa dan membina semula temple of Solomon 

Pada peringkat pertama semasa british memerintah dunia, mereka giat menyebarkan dakwah sekular. Misi ini pun telah berjaya dan kebanyakkan negara di dunia menggunakan sistem yang mereka bawa.

 
 

Kemudian mereka berpindah pula ke Amerika yakni pada peringkat ke-2. pada peringkat ini mereka meneruskan pengukuhan sistem yang telah di ajarkan. Mereka mewujudkan negara Israel. Mereka membina ekonomi yang kuat dan memonopoli kebanyakkan dari negara – negara di dunia. 

Apabila kedua misi ini berjaya, apabila dunia sudah benar-benar tidak boleh tidak mesti bergantung kepada mereka , mereka pun bersedia untuk memerintah dunia secara total. Maka pada 2001, mereka melakukan satu ritual mega yakni melanggar bangunan WTC di New York. Menandakan tamatnya pemerintahan di Amerika. 

Kini mereka sebenarnya sudah bertukar tempat pemerintahan yakni di Israel. 

hornyberat.blogspot.com - Inilah Para Dajjal yang ada di Bumi Pada Saat Ini 

hornyberat.blogspot.com - Inilah Para Dajjal yang ada di Bumi Pada Saat Ini 

hornyberat.blogspot.com - Inilah Para Dajjal yang ada di Bumi Pada Saat Ini

Antara misi terakhirnya kini adalah untuk menghapuskan sistem Uang kertas (uang yang dapat dilihat). Juga menggalakkan manusia untuk mengimplan chip pintar ke dalam kulit tubuh. Uaang tidak lagi akan di kenali sebagai alat yang dapat dilihat tetapi hanyalah nilai yang ditukar melalui sistem komputer dan mesin. (seperti yang telah digunakan sekarang – ATM, kartu kredit dan online banking) 

Sejak berlakunya peristiwa WTC runtuh, mereka telah menciptakan sejenis chip seperti kapsul dan memperkenalkannya kepada rakyat Amerika. Mereka mengatakan jika chip itu ditanam ke dalam tubuh maka berguna untuk kita mengetahui di mana anggota keluarga atau orang yang kita sayangi berada. Dan dapat mengelakkan sesuatu malapetaka yang akan menimpa mereka.

 
Mengawal system keuangan dan mengawal manusia secara TOTAL. Inilah misi terakhirnya. Akan dijayakan dalam ‘sehari sama dengan sebulan’ 2001 – 2020~2023. dan dalam masa ini juga mereka mau memastikan masjidil Aqsa runtuh. Mereka akan menggantikannya dengan binaan baru dan mereka akan melantik seorang pemerintah atau raja yang akan memerintah di situ.

hornyberat.blogspot.com - Inilah Para Dajjal yang ada di Bumi Pada Saat Ini 

Maka ketika itu sampailah Dajjal ke peringkat ke-4. Sehari umpamanya hari-hari biasa. 

Pada peringkat inilah Imam Al-Mahdi akan muncul… 

Lambang illuminati ialah> Mata melihat segala di atas puncak pyramid yang tak siap di bina. 

Aku berfikir. Kenapa mesti lambang Mata Satu? Sama seperti yang dikabarkan Rasullullah SAW. Dajjal itu bermata Satu. 

Aku teringat akan kisah nabi Idris A.S.. Suatu ketika nabi Idris sedang menjahit pakaian. Datang Azazil (Iblis) padanya dan mengganggunya. Maka nabi Idris telah mencucuk mata Azazil dengan jarum. Azazil pun lari. Adakah lambang mata satu melambangkan bahwa Azazil adalah ketua kepada semua syaitan itu? 

Mungkin.. 

Aku terfikir lagi..kenapa Rasullullah SAW menyuruh kita membaca surah Al-kahfi untuk mengelakkan terkena fitnah Dajjal? 

Apakah kaitan Surah Al-kahfi dengan mengelakkan Dajjal? Aku terus berpikir.. 

Surah Al-kahfi menceritakan pasal sekumpulan pemuda yang lari dari hukuman akan dibunuh oleh raja zalim yang memerintah ketika itu. Mereka lari dan bersembunyi di dalam sebuah gua lantas tertidur selama 309 tahun. Apabila mereka terjaga merekapun sudah berada di zaman lain. 

Bermakna, surah ini menceritakan perihal sekumpulan pemuda yang lari dari SISTEM yang zalim dan tak betul. 

Jadi jika Dajjal itu adalah suatu SISTEM, dan yang pasti Dajjal itu berwujud, pada suatu saat nanti, Ia akan menampakkan dirinya.

Sumber: http://ajangmisteri.blogspot.com/2012/11/inilah-para-dajjal-yang-ada-di-bumi.html#ixzz2TG2OwycX 

 

One thought on “Inilah Para Dajjal yang ada di Bumi Pada Saat Ini

  1. dajal pon karekter jgak ak rasa..ada nye yakjuk makjuk.dsbnya.skang ni baru tentera dajal (fitnah akhir zaman) byk lg tntera2 nya, yg que utk menyusul next. Yahudi tu golongan Allah murkai. dia tahu kebenaran tapi dia taknak tunduk, dia nk lawan. bangsa plg jahat yahudi. refer kisah para anbiya bani israel.. kaum ni mengakui kenabian,Yahya,Zakaria,Musa, dan ramai para nabi. tapi ap dorang buat? Dorang buru, dorang cincang habis. diorang buat bnda sama je skang ni. dia nk lwan Allah, dia xnak dunia kiamat. jadi dia perlu hapuskan islam di mukabumi ni, kononnya mampu lah…puiih!… dorang pon tahu sblom kiamat islam akan ada pada keadaan yang plg trbaik dalam sejarah. dunia pnoh rahmat dan makmor dibawah pemerintahan imam Mahdi.jadi dia xnk islam naik, so isu terbaru skang bumi Mesir.. sedih sungguh.. Kejam sungguh dorang nu kalah firaun.. hasbunaallahu wani’malwakil..nice blog

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s